2011-2012 mokslo metų akimirkos

2012 - 06 - 08

Žygimanto gimtadienis ir mokslo metų užbaigimo šventė

2012 - 06 - 04

Pauliaus gimtadienio šventė

2012 - 05 - 29

Išvyka į Žagarę

Antradienio rytą, į mokyklos didžiojo autobuso bagažinę prisikrovę iškylai į gamtą reikalingų daiktų : šašlykinę, anglių, kepimo grotelių, iešmų, kamuolių ir kt.,  pasukome Žagarės link. Kelionė nespėjo prailgti - grojo linksma muzika, dainavome, dairėmės pro langus ar šnekučiavomės. Pravažiavus Žvelgaičio kalną, autobusas pasuko į Žagarės poilsio zoną. Čia ir įsikūrėme. Mamos, močiutės ėmėsi kūrenti lauko židinį, pjaustyti daržoves, vaisius, kepti dešreles. Vaikai tuo metu žaidė krepšinį, futbolą, kvadratą, lavino rankos taiklumą mėtydami žiedus ant taikinio, suposi, laipiojo, bėgiojo, stebėjo ir grožėjosi Žagarės vietovėmis iš apžvalgos bokšto. Po aktyvios veiklos visi valgėme keptas dešreles. O jų vaikai suvalgė tikrai daug !

Pavalgę, pailsėję susirinkome daiktus, šiukšles ir išvykome į namus. Autobuse pasidžiaugėme išvyka į Žagarę ir pažadėjome būtinai dar čia sugrįžti. Už dalyvavimą aktyviose veiklose visi vaikai buvo apdovanoti saldainiais.

2012 - 05 - 04

Motinos diena

Ačiū Jums už begalinį pasiaukojimą, neišmatuojamą gerumą, kantrybę ir stiprybę! Ačiū, kad Jūs esat!

Nuotraukų galerija. Spausti ant nuotraukos.
Apsipirkę susėdome pailsėti ir pasigrožėti pirktais darbeliais mugėje, paragauti skanėstų.

2012 - 03 - 30

Mokykloje šurmuliavo pavasarinė-Velykinė paroda - mugė

Pavasarinė mugė - paroda vyko mokyklos aktų salėje. Čia ,grojant linksmai muzikai, vaikščiojome ir gėrėjomės kitų mokinių padarytais darbeliais, pirkome ir ragavome bandeles, saldainius...

Patys pardavinėjome pačių keptus meduolius ir darytą tinginį, o taip pat kiškučius - velykines dekoracijas iš modelino.

Uždirbtus pinigėlius skirsime ekskursijai į Žagarę. Ten planuojame vykti mokslo metų pabaigoje.

2012 - 03 - 25

Ekskursija Į Lietuvos sostinę - Vilnių

Ankstų sekmadienio rytą,  mokyklos autobusu išvykome į Vilnių. Sostinėje, nacionaliniame operos ir baleto teatre, žiūrėjome dviejų veiksmų baletą "Čipolinas", pagal G. Rodario pasaką. Kad gerai suprastumėme baleto turinį, mokykloje jau buvome peržiūrėję filmuką "Čipolino nuotykiai", aptarę pagrindinius veikėjus: drąsuolį Čipoliną, jo draugus - Ridikutę, Vyšniuką, dėdę Moliūgą, piktąjį Princą Citroną ir Sinjorą Pomidorą ir kitus.

Nacionaliniai operos ir baleto rūmai, baletas mokinius labai sužavėjo .

Po pasakos, kelionę tęsėme į Trakus. Čia apsilankėme Trakų salos pilyje, pasiklausėme gido pasakojimų. Sunkiausia mums buvo užkopti į pilį, nes laiptai statūs ar susukti sraigteliu. Bet labai džiugu, kad mes esame draugiški ,ir vienas kitą prilaikydami, pasiekėme tikslą - pilies bokštuose esančias sales.

Po ekskursijos pilyje, užsukome į kibininę - valgėme ką tik, specialiai mums, iškeptus kibinus. Buvo labai skanu !

Iš Trakų kelionę tesėme link Kernavės . Pasigrožėję  piliakalniais, išskubėjome į namus.

Kelionė mokiniams tikrai neprailgo, grįžo geros nuotaikos ir kupini įspūdžių.

Labai ačiū mano jaunuoliams už puikų elgesį ekskursijos metu, draugiškumą, pagalbą vienas kitam. Buvote šaunūs!

2012 - 03 - 23

SAVAITĖ BE PATYČIŲ

Elkis su kitais taip, kaip norėtum, kad elgtųsi su tavimi.

(Auksinė Naujojo Testamento taisyklė)

Kovo 19-23 dienomis mokykloje vyko įvairūs renginiai skirti „Savaitei BE PATYČIŲ“. Mes su mokiniais taip pat kalbėjome apie pakantumą, kantrybę kitiems, aiškinomės kas yra komplimentai, mokėmės juos sakyti vieni kitiems. Apsipiešę ir išsikirpę savo delnukus, prisiklijavome prie durų ir kiekvieną dieną ant vieno iš pirštų rašėme po palinkėjimą, geras draugo savybes, laišką draugui, komplimentus, pažadą nesityčioti.

Smagiausia buvo komplimentų diena. Mokiniai ant drugelių rašė vienas kitam gražius žodžius, pagyrimus. Drugelius su komplimentais klijavo ant draugo nugaros. Labai norėjosi sužinoti, kas ten užrašyta, bet drugelius nusiklijavome tik tada, kai baigėsi pamokos.

O tada, tiek gražių žodžių apie save prisiskaitėme!

2012 - 03 - 09

Matui - 12!

Penktadienis - mūsų diena virtuvėje! Ši diena sutapo ir su Matuko gimtadieniu. Taigi, buvo puiki proga jaunuoliams pasimokinti sutepti šventinius suteptinius , suverti ant iešmukų sūrio, dešros, agurko vėrinukus ,  paserviruoti stalą.  Po paruošiamųjų darbų , pasveikinome jubilijatą su dvyliktuoju gimtadieniu: kiekvienas paspaudėme Matui ranką, pasakėme savo palinkėjimą. Paskui,  draugiškai susėdome prie stalo ragauti savo gamintų suteptinių ir vėrinukų su dešra, sūriu, kiaušiniu, agurku. Pačių pasigamintas maistas buvo labai skanus!

Nuotraukų albumas. Spausti ant nuotraukos.

2012 - 02 - 28

Nepamokinio ugdymo diena -

"Olweus" programa

Mūsų mokykla dalyvauja "Olweus" patyčių prevencinėje programoje. Jos paskirtis - mokykloje siekti sumažinti patyčių ir kitokio netinkamo elgesio apraiškas.

Taigi, šiandien, vietoj tradicinių pamokų , keturias pamokas su mokiniais kalbėjomės apie patyčias: kokios jos būna, kaip reikia elgtis kai mato ar patys jas patiria, kokių privaloma laikytis  prieš patyčias nukreiptų elgesio mokykloje taisyklių . Taip pat , žiūrėjome įvairius filmukus, vaikų suvaidintas situacijas, siekėme suprasti, kad stiprus ne tas, kuris tyčiojasi, o tas, kuris ištiesia pagalbos ranką.

Dienos pokalbius, vaizdo medžiagą apibendrinome kūrybiniu darbu - "Patyčioms - NE!" Mokiniai, apsipiešė ir priklijavo savo į viršų ištiestas, šilumą spinduliojančias rankas - kaip pagalbos ženklą nuskriaustiesiems, sakydami, kad jie yra prieš patyčias.

2012 -02 - 21

Užgavėnės

Tokia jau ta Užgavėnių paskirtis - išvyti žiemą, kad pavasaris greičiau ateitų. Kaukėti ir triukšmingai nusiteikę, mes lankėme savo mokyklos draugus, o grįžę į klasę vaišinomės mieliniais ir  bado blynais.

2012 -02 - 15

Piešiame  logotipą bandelei :)

Mūsų mokykla gegužės mėnesį švęs savo vardadienį. Ta proga Joniškio duonos kepykla , pagal specialų užsakymą, iškeps "Saulės" mokyklos vardines bandeles. Mokiniai gavo užduotį nupiešti įsivaizduojamą bandelę, parašyti kokie produktai naudojami jos gamyboje,  bei sugalvoti logotipą su saule ant pakuotės.

Sudaryta komisija atrinks geriausius darbus - nupieštą bandelę bei logotipą ir pagal juos bus pagaminti realūs produktai.

Kaip mums sekėsi kurti bandelei logotipą pažiūrėkite nuotraukų galerijoje.

2012-02-14

Šv. Valentino dienos popietė

Vienintelis būdas įgyti draugą - būti draugu.

(Ralfas Voldas Emersonas)

Kadangi klasėje vien vyrai, tai šią dieną mes minėjome kaip draugystės dieną. Buvo smagu draugiškai pasisėdėti prie stalo, atlikti įvairias užduotis, improvizuoti šokį su balionais, apsikeisti draugystės širdelėmis.

Tegyvuoja mūsų DRAUGYSTĖ!

Nuotraukų albumas. Spausti ant nuotraukos.